Технічна підтримка та гарантійні зобов’язання
Компанія All-Gen є офіційним дистриб’ютором обладнання та працює виключно з партнерами-інсталяторами. Ми постачаємо продукцію, надаємо гарантійне обслуговування та технічну підтримку нашим партнерам.
Увага: монтаж, обслуговування та первинна технічна підтримка обладнання здійснюється саме інсталяторами, які придбали продукцію в All-Gen і взаємодіють із кінцевими споживачами.
Якщо у клієнта виникла проблема
У разі складнощів з обладнанням, кінцевий споживач має спершу звернутися до свого інсталятора, який здійснював монтаж та супроводжує станцію.
Якщо інсталятор не може вирішити проблему самостійно, він звертається до All-Gen. Звернення від кінцевих споживачів напряму не розглядаються.
Порядок звернення до технічної підтримки
- Інсталятор зв’язується з інженером All-Gen.
- Під час звернення необхідно вказати:
- ПІБ представника;
- назву компанії-інсталятора;
- ім’я менеджера All-Gen, з яким співпрацюєте;
- серійний номер обладнання.
- Інженер може:
- уточнити деталі несправності;
- запропонувати провести діагностику або дії на об’єкті;
- надати рекомендації для локального вирішення проблеми.
- За потреби інженер може надіслати додаткові пристрої або оновлення ПЗ на об’єкт.
- Якщо проблему не вдається вирішити на місці, інженер приймає рішення про сервісне повернення обладнання.
У такому випадку інсталятору надаються:
- реквізити для відправлення обладнання до сервісного центру;
- форма сервісного випадку для заповнення.
Зверніть увагу: якщо обладнання не було придбане в All-Gen, технічна підтримка може бути надана на платній основі або відмовлено у її наданні.