Технічна підтримка та гарантійні зобов’язання

Компанія All-Gen є офіційним дистриб’ютором обладнання та працює виключно з партнерами-інсталяторами. Ми постачаємо продукцію, надаємо гарантійне обслуговування та технічну підтримку нашим партнерам.

Увага: монтаж, обслуговування та первинна технічна підтримка обладнання здійснюється саме інсталяторами, які придбали продукцію в All-Gen і взаємодіють із кінцевими споживачами.

Якщо у клієнта виникла проблема

У разі складнощів з обладнанням, кінцевий споживач має спершу звернутися до свого інсталятора, який здійснював монтаж та супроводжує станцію.

Якщо інсталятор не може вирішити проблему самостійно, він звертається до All-Gen. Звернення від кінцевих споживачів напряму не розглядаються.

Порядок звернення до технічної підтримки

  1. Інсталятор зв’язується з інженером All-Gen.
  2. Під час звернення необхідно вказати:
    • ПІБ представника;
    • назву компанії-інсталятора;
    • ім’я менеджера All-Gen, з яким співпрацюєте;
    • серійний номер обладнання.
  3. Інженер може:
    • уточнити деталі несправності;
    • запропонувати провести діагностику або дії на об’єкті;
    • надати рекомендації для локального вирішення проблеми.
  4. За потреби інженер може надіслати додаткові пристрої або оновлення ПЗ на об’єкт.
  5. Якщо проблему не вдається вирішити на місці, інженер приймає рішення про сервісне повернення обладнання.

У такому випадку інсталятору надаються:

  • реквізити для відправлення обладнання до сервісного центру;
  • форма сервісного випадку для заповнення.

Зверніть увагу: якщо обладнання не було придбане в All-Gen, технічна підтримка може бути надана на платній основі або відмовлено у її наданні.

Ми використовуємо файли cookie, щоб персоналізувати вміст і рекламу, інтегрувати функції соціальних мереж та аналізувати наш трафік. З умовами можна ознайомитись за посиланням Політика файлів cookie

0
0