Сервіс та технічна підтримка All-Gen

У All-Gen ми прагнемо забезпечити повний цикл сервісного обслуговування та технічної підтримки обладнання для енергозбереження по всій Україні. Наша команда професіоналів готова надати кваліфіковану допомогу на кожному етапі — від встановлення до післягарантійного обслуговування.

Наші послуги:

  • Професійна діагностика та налаштування обладнання

  • Гарантійне та післягарантійне обслуговування і ремонт

  • Оновлення програмного забезпечення до актуальних версій

  • Монтаж, пусконаладка та конфігурація обладнання

  • Онлайн-консультації та оперативна технічна підтримка

Процедура обслуговування:

  1. Гарантійний випадок: Обладнання ремонтується безкоштовно і повертається партнеру.

  2. Негарантійний випадок: Ми повідомляємо про вартість ремонту, яка включає вартість запасних частин, матеріалів та робіт. Після погодження та оплати, обладнання ремонтується і повертається.

  3. Відмова від ремонту: Якщо вартість ремонту не влаштовує, обладнання повертається в тому вигляді, в якому було отримано.

Спеціальні випадки:

  • Якщо обладнання надійшло без погодження з інженером All-Gen, діагностика та ремонт проводяться лише після оплати вартості діагностики.

  • У разі гарантійного випадку після оплати діагностики, ремонт проводиться безкоштовно, але вартість діагностики не повертається.

  • У разі негарантійного випадку, вартість діагностики враховується у загальній вартості ремонту.

Контакти:

  • Телефон: +38 (068) 313 77 08

  • Email: [email protected]

  • Адреса: Україна, м. Київ, бульвар Лесі Українки, 34

  • Графік роботи: Пн–Пт: 9:00–17:00

Ми використовуємо файли cookie, щоб персоналізувати вміст і рекламу, інтегрувати функції соціальних мереж та аналізувати наш трафік. З умовами можна ознайомитись за посиланням Політика файлів cookie

0
0