GTM CZJ260AE - високопродуктивний висоторіз професійного класу, що використовується для обрізки крони дерев і кущів. Призначений для використання комунальними господарствами, садівниками та ландшафтними дизайнерами. Інструмент обладнаний 2-тактним бензиновим двигуном з потужністю 0,7 кВт (1 к.с.) і телескопічною штангою з максимальною довжиною 4,1 м. Як паливо використовується суміш бензину з моторним мастилом у пропорції 40:1 (на 1 л бензину 25 мл мастила).
Основні переваги висоторізу GTM CZJ260AE:
> Надійний 2-тактний двигун
> 0,7 кВт / 1 к.с - потужність двигуна
> 26 куб.см - об'єм двигуна
> Міцна телескопічна штанга з магнієво-алюмінієвого матеріалу довжиною 4,1 м
> 46,5 мм - товщина штанги
> 296-425 см - довжина висоторізу
> Пиляльна шина та ланцюг виробництва OREGON
> 30 см / 12 дюймів - довжина шини в комплекті
> Система легкого запуску
> Праймер для підкачування палива
> Оптимізоване споживання палива під час роботи
КОМПЛЕКТАЦІЯ:
+ Висоторіз GZJ260AE - 1 шт.
+ Шина 12"/30см OREGON - 1 шт.
+ Ланцюг OREGON - 1 шт.
+ Чохол захисний пластиковий на шину - 1 шт.
+ Ранцевий наплечний ремінь - 1 шт.
Аксесуари:
+ Мірна ємність для приготування паливної суміші 600 мл - 1 шт.
+ Ключ свічний - 1 шт.
+ Викрутка - 1 шт.
+ Ключ шестигранний - 2 шт.
+ Ключ рожковий - 1 шт.
+ Напилок для наточування ланцюга - 1 шт.
Загальні | |
Довжина пристрою | 4.1 м |
Країна торгової марки | Україна |
Автоматичне змащування ланцюга | Так |
Кількість ланок | 44 |
Оснащення | шина |
Праймер | Так |
Комплектація | ланцюг,шина |
Об`єм паливного бака | 0.7 л |
Вага | 9.5 кг |
Об`єм двигуна | 26 см3 |
Система запалювання | CDI |
Тип | професійний |
Об`єм бака для змащення ланцюга | 0.26 л |
Кількість обертів | 7000 об/хв |
Стан товару | Новий |
Потужність | 700 Вт |
Розмір шини | 30 см / 12 дюйм |
Автоматичний натяг ланцюга | Немає |
Крок ланцюга | 3/8P дюйм |
Потужність двигуна (к.с) | 1 к.с |
Товщина ланки | 1.3 мм |
Телескопічна ручка | так |
Тип двигуна | 2-тактний |
Швидкість ланцюга | 6.72 м/с |
Живлення | Бензин |
Відгуків про цей товар ще не було.